Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fakturering af samme debitor

0
Hej.

Vil gerne høre om det er muligt at der kan laves en genvej på en eller anden måde, så man efter bogføring af faktura kan vende tilbage til samme debitor, uden at skulle vælge ny faktura og kundenummer. Jeg har en debitor hvor der typisk laves mellem 20-30 fakturaer af gangen, og så er det lidt tungt som det er nu.

Med venlig hilsen

Bodil Bertelsen
i Forslag » Salg af (120 points)

1 Svar

Hej Bodil

Jeg vil foreslå dig et workaround som vil være super godt i dit tilfælde hvor du laver mange fakturaer til samme kunde.

I stedet for at lave dem fra Salg - faktura skal du gå til Salg - kunder - i søgefeltet finder du den aktuelle kunder og dernæst klikker du på ikonet Opret ny faktura.

Når du så har lavet din faktura og sendt den så kommer du tilbage til kunden og kan oprette en ny faktura.

Sådan her:

Når du trykker på Opret ny får du måske mulighed for at vælge mellem Tilbud, Ordre eller Faktura.

Hvis du vil springe dette trin over kan du i Kundeopsætning prædefinere at den skal vælge Faktura når du trykker på knappen.

Det gør du sådan her:

 

Jeg håber at dette fif gør dit arbejde i dagligdagen nemmere og du sparer en masse klik :)

 

 

Forslag af 🔒 (55.9k points)