Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Rykker kundefakturaer

0

Hej 

Jeg har et ønske til fakturerings-rykker modulet. 

Vores fakturaer dannes i AutoPilot og ekspoteres til E-conomic (altså som manuelle kundefakturaer). 

I forbindelse med at vi skal rykke vores kunder støder jeg ind i nedenstående problem.

Udfordringen er, at nogle af de skyldige fakturaer der står på kunden har fået rykker 1-3 og er sendt til inkasso. Når jeg så vil trække rykker 1 ud på de sidste 4 forfaldne fakturaer, så medtager systemet også renter vedr. tidligere rykker samt de aconto indbetalinger kunden har foretaget (både renter og aconto indbetalingerne vedr. de fakturaer der er sendt til inkasso). 

Jeg kunne godt tænke mig en funktion hvorpå man kan markerer enten de fakturaer jeg gerne vil medtage på min rykker eller markerer de ting (gebyrer, renter og aconto indbetalinger mv.) jeg ikke ønsker med på min rykker?? 

Mvh. Irene

 

i Forslag » Kunder af (150 points)

1 Svar

Hej Irene og mange tak for dit forslag, 

Det er et forslag vi allerede har hørt og som er med i vores pulje på nuværende tidspunkt. 
Du kan se det her: https://forum.e-conomic.dk/27718/rykker-pa-kun-en-af-flere-fakturaer-fra-samme-kunde
For at holde det overskueligt, så vil jeg henvise dit indlæg her til det andet indlæg, så vi holder det hele samlet.

Når det er sagt, så er det en rigtig god ide og jeg kan godt se potentialet i det, så den er helt sikkert med i overvejelserne til fremtiden. 

Rigtig god dag smiley
 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)