Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forventet modtagelse i lagersystemet ud fra overskriften

0
Hej e-conomic

Vi bruger lagerstyring og det kunne VIRKELIG hjælpe os at man allerede i oversigten under bestillinger kunne se den forventede leveringsdato, man har skrevet ind. Er det muligt at få den kolonne med?

Vh Helle
i Forslag » Lagerstyring af (5.9k points)

1 Svar

Hej Helle, 

Hvis du trykker på den givne bestilling, så kommer bestillingslinjerne frem herunder.

Der står leveringsdatoen. Hvordan vil det virke for dig? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Tak for dit svar. Jeg var ikke opmærksom på dette, så det vil fungere udemærket indtil videre. Når vi får mange bestillinger, kan det måske stadig være svært at skabe sig et overblik, men når der kun ligger 3-5 derinde, er det ok. :-)

Forresten kunne jeg ønske, at den forventede leveringsdato ville komme med, når man henter excel-filen. Er det noget, der er muligt?
 

God dag.

Vh Helle

Hej Helle,

For tiden går vi lidt og kigger på, hvordan vi skal arbejde med lagermodul. Det betyder, at vi er gået lidt op i helikopteren og ser på lagermodulet fra et større perspektiv. 
Det er ikke for at negligere dit forslag. Jeg kan sagtens se det giver mening, men det er mere et lille tvist i det nuværende format. Derfor vil jeg tage dit forslag med videre ind i det større billede, så vi har så meget af jer brugeres feedback som muligt, når vi går det gennem. 

Rent praktisk betyder det, at vi ikke vil tage dit forslag med videre lige nu og her, men det vil være en del af at større projekt, hvilket giver afklaring en længere tidshorisont. 

Jeg kan på nuværende tidspunkt ikke sige noget omkring, hvordan det hele ender, men det er mere, så du er lidt med i tankerne omkring, hvad vi gør med lige præcis din ide.

Rigtig god dag smiley