Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart inbox - manuel forslag til scanning

0
Jeg har erfaring med andre bilagsscanningssystemer, herunder EY's program.

I deres program har man mulighed for selv at definere hvorhenne på fakturaen, at den skal finde fx fakturanummeret - dette defineres således én gang på hver kreditor, såfremt den ikke selv finder det frem. Jeg har nemlig erfaret, at Smart Inbox ofte ikke selv kan finde fakturanummeret, såfremt der blot står "Nummer:". Det skal naturligvis kun være de oplysninger den ikke selv kan finde, eller hvis den har fundet de forkerte oplysninger, fx tager nettobeløbet i stedet for bruttebeløbet :D

Tilsvarende vil funktionen være nyttige i tilfælde, hvor der både fremgår FIK indbetalingsoplysninger og bankoverførselsoplysninger. Vi har bl.a. eksempel, hvor begge oplysninger står på fak, men vi foretrækker bankoverførsel, da vi ikke kan modregne kreditnotaer ved FIK. Det betyder, at vi på kreditorens indstillinger har skrevet bankoverførsel-oplysningerne og skal i Smart Inbox slette det af "computeren" foreslåede kreditornummer, og indsætte det manuelt på ny igen - Det er unødvendige klik.
i Forslag » Bilagshåndtering af (260 points)

1 Svar

hej igen :)

Dit input er super godt og vi udvikler løbende på inboxen.

Det forslag du kommer  giver mening og jeg har delt det med teamet. De har noget tilsvarende med i deres overvejelser for fremtidig udvikling, men det vil nok først ligge 1-2 år ude i fremtiden, da det er et større indgreb der ikke lige implementeres over natten :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)