Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart inbox - fejl på modtagne mails

0
Hej,

jeg mangler et sted, hvor mail uden vdehæftede pdf-filer kommer ind.

Jeg har erfaret, at enkelte af vores leverandører sender mails, hvor fakturaer fremgår enten som en anden fil end pdf eller vis et link i mailen. Disse fakturaer, opdager jeg derfor ikke, at jeg mangler.

Jeg mener derfor, at det kunne være rart med en fejl-indbox, hvor mails uden pdf-filer ryger ind?
i Forslag » Bilagshåndtering af (260 points)

1 Svar

hej Pernille

Tak for dit input, det er dejligt at se du har engageret i vores produkt og kommer med mange gode forslag :)

Er det korrekt forstået at du har udleveret din inbox-mail til alle dine leverandører så de sender direkte ind i din inbox men du ikke modtager alle da nogle sender fakturaen som et link eller en anden filtype? Disse andre filtyper hvilke er de som regel?

Inboxen i e-conomic er ikke en alm. inbox der modtager mails - den er KUN til modtagelse af dokumenter i formatet .pdf .jpeg .png der er 20kb eller større.

Så en løsning for dig kunne være at få dine leverandører til at sende fakturaerne på mail til dig  og du selv videresender til inboxen. Det er måske en anelse mere arbejde, men hvis mange af dine leverandører sender filer der ikke kan afløses i inboxen er det i sidste ende måske alligevel det smarteste og hurtigste.

Alternativt kan du nøjes med at give e-conomic mailen til de leverandører der sender fakturaen i pdf og give din firmamail til dem der sender andre filtyper.

Bedst af alt ville det selvfølgelig være hvis du fik alle dine leverandører til fakturere dig via EAN så er du sikker på at alle dine fakturaer kommer korrekt ind og bliver aflæst korrekt :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)