Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




EAN-faktura

0
Jeg har accepteret at jeg vil sende mine fakturaer via EAN ( ny funktion I har lavet :-) ), hvis min kunde har et sådan nummer. Jeg passer to regnskaber og det éne selskab (ApS) sender hver måned en faktura til enkeltmands firmaet, og når jeg modtager fakturaen fra ApS i Inbox, kommer der to mystiske sider frem, som bl.a indeholder de noter jeg ( i dette til fælde ApS ) har noteret til mig selv, så der er faktisk en dobbelt tekst ved mine varer, nederst står der en leveringsdato og et dokumenttype nummer.
Hvis det er noget der skal til for at kunne bogføre/sende faktura, kunne man så ikke gøre at den sendte faktura, som ligger på side 3, kommer til at ligge som side 1 og så det tekniske kommer bagefter.

Jeg var ved at blive lidt mere gråhåret, indtil jeg fandt ud af at fakturaen så allersidst i dokumentet. Da jeg chattede med jer, skrev jeg at jeg bare ville gå i Ubehandlede og skille de to tekniske sider fra selve fakturaen, men det kan man jo ikke når det er en EAN-faktura.

Jeg ved ikke om I har tjek på hvad jeg mener eller om jeg har sat mit opslag under den rigtige underkategori.

God dag til jer alle sammen, i er super seje.

Charlotte Asmussen

Mosters2go Aps og Danmark
i Forslag » Kunder af (300 points)

2 Svar

Hej Charlotte

Dejligt at høre at du modigt kaster dig ud i nye funktioner.

Jeg dog ikke helt med på hvad du mener og hvad det er du oplever med ekstra noter der sendes med. Hvem chattede du med så kan jeg måske finde den chat frem og kigge nærmere på det.

Ellers må du meget gerne komme på chatten igen og spørge efter mig.. jeg er tilbage i chatsupporten tirsdag den 14/4.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Jeg snakkede med Camilla d. 2. april, og hun foreslog at jeg skrev det herinde.
Jeg har noteret mig at du er på chatten næste tirsdag
Hejsa :)

 

Bare en info, hvis nogle følger med på tråden:

Når man sender en e-faktura vil der i inboxen blive vist den elektroniske faktura som ser anderledes ud end det fakturalayout som du sender. Hvis afsenderen anvender e-conomic vil du som side 2 modtage pdf'en - altså den designede faktura.

Det er korrekt at disse 2 ikke kan skilles ad, da de er en og samme faktura blot i 2 formater.

Rigtig god dag derude :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)