Jeg har accepteret at jeg vil sende mine fakturaer via EAN ( ny funktion I har lavet :-) ), hvis min kunde har et sådan nummer. Jeg passer to regnskaber og det éne selskab (ApS) sender hver måned en faktura til enkeltmands firmaet, og når jeg modtager fakturaen fra ApS i Inbox, kommer der to mystiske sider frem, som bl.a indeholder de noter jeg ( i dette til fælde ApS ) har noteret til mig selv, så der er faktisk en dobbelt tekst ved mine varer, nederst står der en leveringsdato og et dokumenttype nummer.
Hvis det er noget der skal til for at kunne bogføre/sende faktura, kunne man så ikke gøre at den sendte faktura, som ligger på side 3, kommer til at ligge som side 1 og så det tekniske kommer bagefter.
Jeg var ved at blive lidt mere gråhåret, indtil jeg fandt ud af at fakturaen så allersidst i dokumentet. Da jeg chattede med jer, skrev jeg at jeg bare ville gå i Ubehandlede og skille de to tekniske sider fra selve fakturaen, men det kan man jo ikke når det er en EAN-faktura.
Jeg ved ikke om I har tjek på hvad jeg mener eller om jeg har sat mit opslag under den rigtige underkategori.
God dag til jer alle sammen, i er super seje.
Charlotte Asmussen
Mosters2go Aps og Danmark