Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Udligning på kreditor og debitor i modulet

0
Jeg har netop været i kontakt med jeres chat, da jeg havde brug for assistance til udligning på en kreditor. Han havde mere end 200 linjer åbne, og trods jeg anvendte den anbefalede funktion gennem leverandørmodulet, opstod der en uopklarlig difference - trods et udtræk af de åbne poster til excel viste, at poster gik i 0. Jeg blev derfor nødt til at lave en workaround og udligne gennem bogføring i kladden - ikke optimalt.

Vi har ligeledes tidligere bøvlet rigtig meget med udligning på både debitor og kreditor i forskellig valuta. De åbne poster på kontokortet kan kun vise poster i én valuta af gangen - men det ville nu være dejligt - og optimalt - hvis man kunne udligne på tværs af disse. Også her må vi lave flere workarounds i kladderne.

Vi er flere, der håber, I vil kigge på det.
i Forslag » Bogføring af (120 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag

Jeg sender lige et link her, som kan løse dit problem med mere end 200 linjer der skal udlignes.

http://wiki2.e-conomic.dk/regnskab/udligning-flere-fakturaer

Til dit andet indlæg skal jeg lige høre om du bogfører indbetalingerne fra dine kunder og betalingerne til dine leverandører i den valuta som fakturaerne er udstedt i ?

Ser frem til at høre fra dig og så må du have en rigtig god påske


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)