Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vedhæfte bilag i indscannede til salgsfaktura.

0
Hvorfor er det ikke muligt?
i Forslag » Bilagshåndtering af (26.5k points)

2 Svar

hej Erik :)

Indbakken/Indscannede er designet til at håndtere køb. Når man så har den funktion får man samtidig mulighed til at vedhæfte til en salgsfaktura, men kun dokumenter du har på din computer.

Hvad er grunden til at du vil vedhæfte et bilag fra indbakken/indscannede til en salgsfaktura som du sender ud af huset?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Årsagen er, at når man arbejder udenfor virksomheden, og f.eks. skal fakturere en ydelse til en kunde, hvor der skal medsendes dokumentation, at jeg kan modtage dokumentation i indbakken i stedet for at modtage en fil via mail, downloade filen og derefter vedhæfte. De overflødige arbejdsgange skal afskaffes.

Jeg kan ikke rigtig forstå din argumentation, at indbakken kun skal bruges til at håndtere indkøb.

Det papirløse kontor skal da kunne håndtere alle dokumenter i et ensartet flow. Og jeg modtager meget forskellig dokumentation i indbakken/ubehandlede og arkiverer i e-conomic. Det kan være forhandlerkontrakter, indkøbsaftaler, leverandørkontoudtog, ansættelseskontrakter o.s.v.
hej Erik

Det er ikke så meget mit argument - det er blot sådan det fungerer i øjeblikket :)

Umiddelbart er det ikke mit indtryk at der er mange der bruger funktionen med at vedhæfte til fakturaer, men vi lader dit forslag ligge nogle uger og så vender jeg tilbage når jeg får en overblik over hvor mange andre brugere der har samme ønske til ensartet arbejdsflow ligesom dig ;)

mvh Tabita
hej igen Erik

Dit argument om at logikken bag vedhæftning skal være ens i hele programmet kan jeg godt følge. Dit forslag har dog ligget på forum i over en måned uden at andre har givet udtryk for at have samme behov som dig.

Derfor går vi ikke videre med dit ønske i denne omgang men prioritere nogle ideer som flere brugere stemmer på :)

mvh Tabita
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Det her er et meget gammelt forslag - men jeg tænker rent faktisk at det bliver mere og mere aktuelt efterhånden som flere og flere vil det digitale bogholderi!

Jeg sidder pt selv med en kunde som udsteder fakturaer manuelt i stedet for i Economic (med mindre de skal til EAN), fordi at han ikke kan vedhæfte bonnen fra kasseapparatet på, hvad kunden har fået af forplejning i restaurationen.

Jeg kan i hvert fald ikke finde nogle steder, hvor det er muligt at vedhæfte nogle bilag til en salgsfaktura - selvom der ud fra det første svar gives indtryk af, at det skulle kunne lade sig gøre.

Mvh Tina

Hej Tina

Du kan vedhæfte dokumenter til en salgsfaktura i e-conomic før den er bogført. Det kræver blot tillægsmodulet Indscanning eller Smart Inbox. Så kan du vedhæfte dokumenter som ligger på din computer og vi arbejder også på en løsning så man kan vedhæfte dokumenter fra Inboxen.