Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Til planlægning af det kommende regnskabsår

+1

Forbedring til abonnementsstyring/-omsætning:

Mulighed for nemt at kunne se abonnementsomsætning resten af året (f.eks. hele 2020) ift. alle de abonnementer, som pt er opsat. Og med opdeling af de forskellige abonnementstyper.

Det skal bruges til budget, planlægning af det kommende regnskabsår m.m.

 

E-conomic har alle data, så det vil umiddelbart være nemt nok at lave en funktion til, at vi kan lave en kørsel, som ser på alle abonnementer (en abonnementskørsel) i en given periode - også fremadrettet.

For pt at få et overblik over, hvad vi sælger for af abonnementer i det kommende regnskabsår, skal jeg køre en abonnementskørsel pr. abonnement og så herefter slette dem igen.

Det er et kæmpe arbejde, da vi har flere 64 forskellige abonnementer.

 

Derfor foreslår vi denne funktionalitet, som man kan bruge til at strukturere og planlægge det kommende regnskabsår ift. omsætning, hvilke abonnementer man skal se nærmere på, m.m.

 

Skal faktisk fungere ligesom "Omsætningsstatistik". Bare hvor man også kan se fremad (og ikke kun "bagud").

i Forslag » Dimension (afdelinger) af (200 points)
Den funktion har jeg også savnet.

Det er meget tidskrævende at estimere abonnements indtægterne måned for måned fremad, når der er mange abonnementer, og det er en vigtig funktion bl.a. i forbindelse med likviditetsbudgettering

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om det er noget I vil arbejde videre med, og evt. hvor hurtigt I kan lave det?

Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg.