Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Særpriser på app'en

+1
Det ville være en kæmpe hjælp, hvis app'en kendte de særpriser, der er oprettet under lagermodulet. Så kan jeg oprette fakturaer til mine kunder uden at skulle have en computer med. Det ville virkelig lette arbejdet, at særpriserne og rabatterne bliver oprettet automatisk, når jeg laver en ny linje på en faktura på telefonen. Lige nu skal jeg skrive ned, hvad kunderne har købt og så først lave fakturaen, når jeg er ved en computer.

Det ville også være fedt, hvis app'en kunne bruges til modtagelse af varer. Af samme årsag.
i Forslag » Lagerstyring af (130 points)

Super god ide. Har selv efterspurgt dette i et indlæg i januar - https://forum.e-conomic.dk/32114/kunde-prisliste-specifikke-priser-i-salgs-app?show=32114#q32114. Desværre blev det afvist der grundet mangel i API så man kan jo håbe der er nyt her... e-conomic??? hvad siger I?

1 Svar

Hej Anders

Tak for dit indlæg. Lige i øjeblikket har vi ikke planer om at udvikle vores lagermodul, men jeg skal dog ikke afvise, at det er noget der sker i fremtiden. Foreløbig vil jeg lade dit indlæg stå her i en måneds tid, for lige at se andre kunders kommentarer.

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)