Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indbakken/Inbox

+1
Hej man kan ikke bogføre 0 fakturaer via inbox - vil I ikke sørge for at få det rettet,tak
i Forslag » Bilagshåndtering af (470 points)

2 Svar

hej Regnskab & Co.

Så du vil gerne bogføre en faktura på 0 kr. via inboxen?

Hvad er grunden til at man vil bogføre en faktura som ingen påvirkning har på regnskabet? Er det ikke blot spild af posteringer som man betaler for? :) Der må være en detalje jeg har misset, vil du udvide min horisont?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej det er ganske normalt at man bogfører en nul faktura - der kan være mange grunde til at man får en faktura med kr. 0,- - rabat, reklamation m.m. Fakta er at den skal ind i bogføringen så det må I gerne få rettet så det kan gøres via inbox, tak

Anna Marie
Forslag af (470 points)
Det kan også være en reklamation, hvor garantiperioden begynder forfra.

En helt almindelig årsag, hvis man har bare lidt erfaring.
Tak fordi du vil dele din store erfaring med mig, så jeg bliver lidt klogere - for hvem vil ikke gerne hele tiden lære :)

mvh Tabita
hej igen

Du har 2 muligheder:

Du kan oprette posteringen med 0,001 - når den så overføres til kassekladden rundes den ned til 0,00.

Ellers vil  jeg foreslå at du går ind i kassekladden og der vælger opret ny postering fra indscannet (inbox) og opretter posteringen af den vej, så kan du oprette den med 0 kr.

Så kan det være den anden funktioner kommer i fremtiden :)

mvh Tabita

Kære Tabita, jeg ved godt du ikke tager beslutningerne om hvad der skal laves/ ikke laves af forbedringer. Så mit svar er absolut ikke personligt.

MEN når man er "professionel" bruger af economic og der kommer tiltag som man virkelig forsøger at bruge og bliver stoppet pga. af at man ikke kan bruge de nye tiltag hensigtsmæssigt så er det sgu noget op ad bakke. Jeg ved da udmærket hvad jeg skal gøre hvis jeg ikke kan bruge inbox - lad nu være med at svare tåbeligt til os der bruger det her hver dag. Tror du jeg har ventet med at bogføre indtil der kom svar fra jer? Jeg sendte dette indlæg den 26. februar.

Jeg har brugt economic siden 2006 og fulgt med i alle opdateringer i alle årene - men efterhånden føler jeg at Economic/VISMA overhovedet ikke lytter til os garvede brugere og tager os med i de beslutninger der bliver taget. Nå men det var så min mening om det, og jeg ønsker dig og dine kollegaer en fantastisk aften - og HUSK dagen i morgen kan gå hen og blive lige så smuk og solrig som idag.

Jeg bliver ved Economic for uanset om jeg bliver lidt muggen en gang imellem over de her svar/tiltag/umulige opdateringer - så synes jeg det er et fantastisk program der kan så mange ting at jeg ALTID anbefaler det til mine kunder :)

(Hvad skete der egentlig med det der provision man fik engang når man hev en kunde med ind til jer?? )

Hej hej

Anna Marie

Tankevækkende endnu en gang, at e-conomic tilsyneladende kun kan videreudvikles via et brugerpanel, der vel ikke kan betegnes som toppen af bogføringskulturen i Danmark.

Jeg har altid haft det indtryk, at en virksomhed selv udvikler sine produkter via egne visioner og eksterne input og behov. Men hos e-conomic virker det lidt naivt at tro, at tilfældige småbrugere skal stemme om mere eller mindre lødige forslag. Jeg har stillet spørgsmålet tidligere: Har e-conomic en vision om fremtidige tiltag, eller lader man sig stille og rolig overhale indenom af de konkurrenter, der for længst har overhalet e-conomics it-platform?
Hej Anne Marie

Jeg er ked af at du synes mit svar var "tåbeligt".

Da din brugerprofl på forum ikke er linket til din bruger på e-conomic har jeg ingen forudsætninge for at vide noget om dit kendskab til e-conomic og jeg svarer så godt jeg kan for at komme med et løsningsforslag når det opslaget ikke er ved hånden.

Grunden til at man ikke kan oprette en 0 faktura i inboxen, er at data går igennem vores API og ind i kassekladden og API'et tillader ikke 0 posteringer. Om det er noget vi kan ændre på et tidspunkt kan jeg hverken love eller afvise. Jeres feedback er noteret og jeg deler det med teamet :)

Ang. det at lytte til brugerne - har du så tilmeldt dig vores brugerpanel? det gør du under Mine Indstillinger - Brugerpanel.

Her er du også meget velkommen Erik.

Og du har ret Anne Marie i dag skinner solen sandelig også - hvor er det dejligt og også dejligt at du trods de små knaster du møder på din vej stadig er glad for e-conomic.

Bemærk at forumteamet ikke besvarer henvendelser fuldtid, vores primære opgaver er i support og andre funktioner, derfor er svartiden lidt lang til tiden :)

Rigtig god dag og solrige hilsner fra Tabita som i øjeblikket har hjemmekontor i det fynske :)
Hej Tabita.

Tak for invitationen, men jeg synes, at det er e-conomic, der skal vælge sit brugerpanel. At brugere kan melde sig, er selvfølgelig i orden, og de kan også bidrage med deres ønsker, men hvor skal visionerne komme fra?

Det, brugerne for det meste bidrager med, er personlige behov uden hensyn til de overordnede mål;, og lige så længe, vi ikke kender disse mål, vil det være håbløst at detage.
Brugerpanelet er til test af løsninger inden vi releaser dem - præcis som du har ønsket dig i mange år Erik, så jeg vil varmt anbefale dig at deltage :)

Du har jo stor erfaring og et yderst kritisk øje, det vil være et godt bidrag.

Indirekte kan man dermed være med til at forme fremtidens e-conomic.

mvh Tabita