Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Inbox og Ubehandlede bilag

0
Jeg synes efterhånden at dette problem er blevet til en farce.

e-conomic har indrømmet, at de har et problem. Og det var så det.

Som det er nu, er systemet ikke til at arbejde med. Kan e-conomic ikke oprette en tråd, der løbende orienterer om, hvad I vil? Der må da være bare en voksen medarbejder, der kan give en saglig forklaring og fortælle os kunder, hvad der skal ske. Rul nu "ubehandlede" tilbage, så vi igen får tålelige arbejdsforhold. Og få så udarbejdet en systembeskrivelse, som vi kunder kan forholde os til, inden I går i luftren med den endelige løsning. I bønfalder jo kunderne om at komme med input, så nu har I muligheden; men kom nu med skitsen først, så der er noget seriøst at forholde sig til.
i Forslag » Bilagshåndtering af (26.5k points)

1 Svar

Hej Erik

Jeg har svaret dig på en mail.
Forslag af 🔒 (55.9k points)