Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forslag: Selv vælge rækkefølge på bilag ved kombinering

0
Hej e-conomic

Jeg håber, at I vil gøre det muligt at vi selv kan vælge rækkefølgen på bilagene, når de skal kombineres i den nye indbox. :-)

Det vil gøre mit arbejde meget lettere og spare mig for meget tid for at skifte side for at finde de oplysninger, jeg har brug for.

Samtidig vil jeg meddele, at jeg ikke kan få den nye tekst (som jeg kan vælge at skrive på de kombinerede bilag) med over sammen med bogføringen. Den vælger selv den første løsning, selvom jeg har skrevet en ny.

Vh Helle A
i Forslag » Bilagshåndtering af (5.9k points)

1 Svar

Hej Helle

Tak for dig feedback og jeg er glad for at høre at du bruger inboxen.

Vi er ved at udtænke en løsning så man igen kan kombinere sine bilag i ønskede rækkefølge, så det er blot et spørgsmål om tid før det igen kører :)

I hvilket felt skriver du den tekst som du vil have med på posteringen? Det der tages med som bogføringstekst er ikke automatisk dokumentetsnavn eller note, men det der står i tekst feltet.

Hvad oplever du helt præcist?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Tak for svaret - så må jeg væbne mig med tålmodighed og glæde mig, når det kommer. :-)

Det er teksten på bilaget jeg vil have med over. Jeg skriver "godkendt" på bilagene, der er godkendte når de kombineres. På den måde kan jeg sikre mig at betaling først sker når den må ske.

Det er altså ikke på bogføringen i kassekladden, men bilagsteksten. :-)

/Helle

hej igen

Så det er i "noten" på bilaget du skriver godkendt?

Når man bruger det felt så kommer noten til at stå på dokumentet når man printer det eller får det vist på skærmen

Har du overvejet af bruge godkendelsesfunktionen i Smart inbox, så kan du eller din chef godkende bilaget før det bliver bogført.

Jeg håber at disse fifs hjælper dig videre i din daglige bogføring.

mvh Tabita