Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vægt på pakkeseddel/følgeseddel

0
Hej.

 

Forslag:

På vores pakkesedler, står der i dag en linie med varen, antal og vægt. Vægten er angivet pr. stk., så hvis jeg har 2 stk. af samme vare på pakkesedlen, står der stadig 1 stk. vægten. Kunne I gøre, så der er mulighed for at van kunne se den rigtige vægt (altså stk. gange vægten)?

Samtidig også muligheden for at kunne sætte vægten på til sidst, så man kan se, hvad den samlede vægt for hele forsendelsen bliver? Det kunne være rart. Både i forhold til booking af speditør/fragtmand, men også som en kontrol i forbindelse med at man vejer forsendelsen.

Med venlig hilsen

Torben Nødskouv
i Forslag » Lagerstyring af (120 points)

1 Svar

Hej Torben, 

I forhold til totalvægten på det hele, så kan du allerede sætte det på følgesedlen. Der er et dynamisk felt til det. Du kan finde det nede i design og layout. Hvis du er tvivl om, hvordan du sætter det på, så kan du altid ringe eller skrive til vores support, ellers vil jeg gerne prøve at guide dig. Det er bare typisk en opgave, hvor det er lidt frem og tilbage mellem bruger og supporter. 

I forhold til kolonnen, så er mit bedste bud, at du kan omdøbe overskriften, så den bedre viser, at det er per enkelte varer. Det er også i design og layout. 
Jeg vil nemlig forventningsafstemme med dig. Det vil ikke være et fokus at tilføje en ekstra kolonne i på vores følgesedler lige for tiden.

Du skal dog have mange tak for at byde og spørg endelig, hvis der skulle være noget. Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)