Hej Henrik,
Jeg forstår godt, hvorfor det virker ulogisk.
Grunden til dette er, at vi implementerede mobilfeltet i forbindelse med et mobilepay produkt vi ikke længere tilbyder.
Dengang fjernede vi det sammen med mobilepay, men vi fik feedback på, at I brugte det uagtet mobilepay funktionen. Derfor gav vi feltet tilbage.
Grunden til det ikke findes i import er, at importfunktionen blev bygget før alt dette kom og derfor ikke er kommet med der. Der er forskel i udviklingen på at give et felt og så på at bygge import muligheden om.
Når det sagt, så kan jeg sagtens se, at det er relevant at kunne importere mobilnummer ind, men her vil det være en opvejning mod mange af de andre forslag vi har fået. Selv om dit forslag giver mening, så har vi andre forslag, hvor en større mængde af vores brugere har givet udtryk for, at vi skal arbejde i den retning og derfor vil vi for nu arbejde med de forslag. Du kan se dem her, hvis du er interesseret. Stem meget gerne på dem du er enig i, så du kan være med til at påvirke, hvad vi skal kigge på næste gang.
Rigtig god dag
Med venlig hilsen Jesper Mieritz