Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bogføring af debitorindbetalinger fra Smartbox

0
Hej det ville være Smart at man kunne bogføre debitorindbetaligner via smart boks også.

Synes nu det virker okay - man skal omstille sig og ændre vaner - men synes det går ok.

Anna Marie
i Forslag » Bilagshåndtering af (470 points)

3 Svar

Hej og tak for dit indlæg

Jeg er glad for at du har været villig til at omstille dig til den nye smart inbox.

Jeg skal dog lige høre, hvad grunden er til, at du vil bogføre debitor indbetalinger i smart inbox ?

Ser frem til at høre dit svar

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Jeg har en kunde hvor jeg henter bilag ind, på hver enkelt debitorbetaling. Hver indbetaling kan indeholde betalinger på mellem 1-50 fakturaer ad gangen. Så jeg tilføjer måske 50 bilag i indscanning, opdeler dem så der er 50 enkelte bilag - og så er det bare at bogføre de enkelte bilag.

Hvis jeg kunne gøre det ligesom jeg kan med kreditor bilag, så skal jeg kun taste i indbakken og ikke både i indbakken og i debitorkladden

Anna Marie
Forslag af (470 points)

Hej igen Anna Marie

Smart inboxen er beregnet til det som bliver sendt til dig og altså ikke til kundeindbetalinger. Jeg anbefaler dig derfor at bruge bankafstemningen istedet for til dine kundeindbetalinger. Her kan du importere fra din netbank til bankafstemningen og herefter overføre det til din debitorindbetalingskladde og udligne kunderne den vej fra.

Jeg sender lige lidt om bankafstemning

http://wiki2.e-conomic.dk/regnskab/bankafstemning-bankafstemning


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)