Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Layout- Leverings dato i Bestilling

0
Hej E-conomic

Jeg kunne godt tænke mig at få følgende ændret på layoutet til bestillinger, efter jeg har snakket med en fra jeres support som siger at sådan er systemet ikke sat op.

Lager modul- Bestillinger - Levering - Leverings dato, at der står skrevet: dag(xx).måned(xx).År(xxxx) og ikke kun dag(xx).måned(xx).år(xx)

Da vi har mange udenlandske leverandører kan det give anledning til forvirring med dato, da de godt kan finde på at skrive dato anderledes og omvendt.

Mvh Natasja
i Forslag » Lagerstyring af (300 points)

2 Svar

hej Natasja

Tak for dit feedback.

Det er første gang jeg har hørt det ønske, så jeg lader det lige ligge nogle uger så vi kan se hvor mange andre brugere der har samme behov som dig og hvis det er et stor behov, må vi se om det kan løses :)

Alternativt kan du måske benytte feltet Øvrig Ref. til at skrive datoen i det ønskede format og så ændre det på layoutet så øvrig reg kaldes Leveringsdato.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Vi bruger feltet øvrig reference sammen med datoen, så det er desværre ikke en mulighed.
hej igen

Du kan også bruge feltet tekst 2 og så kan vi guide dig til at ændre layoutet så det felt kan anvendes der hvor du foretrækker det :)

mvh Tabita
hej Natasja

Nu har dit forslag om datoformat i Levering skal være DD-MM-ÅÅÅÅ ligget på forum i en måneds tid uden respons fra andre brugere, derfor går vi ikke videre med dit forslag.

Jeg håber at et af de andre forslag kan bruges så dine udenlandske kunder kan forstå leveringstidspunktet.

mvh Tabita
Forslag af 🔒 (55.9k points)