Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Godkendelse af faktura fra Indbakken i SmartInbox

0
Det ville være mere overskueligt for mester, hvis han kunne godkende indscannede faktura direkte i mappen "Afventer godkendelse" i Indbakken i SmartInbox.

Der kan godt gå flere dage/uger, inden mester får tid til at godkende faktura, og så skal han igennem mange mail - mellem alle de andre mail, som han modtager.

Venlig hilsen

Jette
i Forslag » Bilagshåndtering af (240 points)

2 Svar

Hej Jette

Man kan sagtens godkende inde i Smart inbox, hans bruger skal bare være sat op som godkender, så vil han have et ikon at godkende på når han kommer ind i mappen Afventer godkendelse.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Han er oprettet som godkender. Men når han går ind i mappen "Afventer godkendelse" er der ingen knap, hvor han kan godkende faktura. Så det forstår jeg ikke?

Venlig hilsen

Jette
Forslag af (240 points)

hej igen Jette

undskyld den lange svartid - jeg fik ikke en notifikation om at du havde svaret :)

Du skal først vælge hans bruger som godkender - se her:

Når brugeren er tilmeldt som godkender kan han logge ind og gå til inbox og afventer godkendelse, markere de bilag han vil godkende og så godkende dem på ikonet her

 

Jeg håber at dette afhjælper din udfordring.

Hvis det stadig driller må I endelig kontakte os på chat eller telefon så vi kan kigge på opsætningen på jeres aftale sammen.

mvh Tabita