Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Visning af momsBELØB ved bogføring i Smartinbox/Inbox

+1
Det ville være rigtig rart, hvis man kunne få vist momsbeløbet, når  man bogfører via Smartinbox/inbox. Der er fakturaer, hvor der er beløb, som der ikke er moms på. Det kan være porto uden moms eller på flere Telefonregninger, hvor telefoni selskaber er hurtige til at tilskrive rykkergebyrer og renter eller ved eks.vis momsfri kodaafgift.

Jeg bruger det til kontrol af om jeg bogfører korrekt og altså ikke trækker mere moms, end man må, så en vigtig detalje efter min mening!
i Forslag » Bilagshåndtering af (490 points)

1 Svar

Hej Kirsten

Nu har Forum-teamet været samlet og vi kan se vi drukner i feedback og debat i adskillige tråde her på Forum, så det bliver helt uoverskueligt for os at se, hvad jeres reelle behov og ønsker er.
Vi vil derfor gerne ringe jer op og få en personlig snak med jer, om de udfordringer I har og ud fra det samle os et overblik over de funktioner og forbedringer, der skal til i Indscanning/Inbox for, at I igen er glade brugere.
Send en mail til info@e-conomic.dk att: Forumteamet med jeres telefonnummer, så giver vi et kald i løbet af næste uge.
I må meget gerne skrive hvilken dag vi træffer jer bedst.

Med venlig hilsen Susan & Co.


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)