Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Arkivering i indscannede

+2
Når man har indscannede bilag som ikke knyttes til postering f.eks.årsopgørelser, betalingsservice, bankudskrifter knyttes de ikke til et bestemt regnskabsår. Der er godt nok mulighed for at vælge andet regnskabsår, men ikke for at gemme.

Det betyder, at arkiv kommer til at bestå af en helt masse godt nok fortløbende bilag. Det vilkle lette overskueligheden, hvis man kunne begrænse en søgning til bestemte år.
i Forslag » Bilagshåndtering af (140 points)

2 Svar

Jeg har rettet teksterne på arkiv-kategorierne, så der er årstal på til revisoren. Men når jeg har rigtige mange katergorier på nogle af mine kunder, så er det meget uoverskueligt for revisoren, fordi man ikke kan ændre rækkefølge i kategorierne. Jeg har skrevet om det herinde tidligere, men det er ikke noget, de ændrer.
Forslag af (4.0k points)
Efter du har ændret noget, er det sådan, at når jeg vil lave en postering og vedhæfte bilag, kommer jeg ikke over i indscannings-modulet for at vælge bilag, men får en liste, hvor jeg kan se bilagslisten, men det er så småt, at jeg ikke kan vælge det rigtige, hvis der er flere fra samme afsender. Det er træls, som vi siger her

Hej Jørgen

Nu har Forum-teamet været samlet og vi kan se vi drukner i feedback og debat i adskillige tråde her på Forum, så det bliver helt uoverskueligt for os at se, hvad jeres reelle behov og ønsker er.
Vi vil derfor gerne ringe jer op og få en personlig snak med jer, om de udfordringer I har og ud fra det samle os et overblik over de funktioner og forbedringer, der skal til i Indscanning/Inbox for, at I igen er glade brugere.
Send en mail til info@e-conomic.dk att: Forumteamet med jeres telefonnummer, så giver vi et kald i løbet af næste uge.
I må meget gerne skrive hvilken dag vi træffer jer bedst.

Med venlig hilsen Susan & Co.


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)