Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Inbox (som Economic meddeler på sigt vil erstatte Indscanning)

+2

Hej EC

(Man kan ikke vælge Inbox som kategori)

Hvordan kombinerer jeg flere bilag i Inbox, dvs samler dem som 1 bilag med flere sider? Det gøres nemt i Indscanning, og den funktion bruger jeg jævnligt, så jeg håber det fortsat vil være muligt i Inbox.

 


Med venlig hilsen<br> Anne Bjørnsten<br> A B Consult - Regnskabsassistance<br> <div style="text-align: left;">&nbsp;<a title="www.a-b-consult.dk" href="http://www.a-b-consult.dk" target="_blank">www.a-b-consult.dk</a></div>
i Forslag » Bilagshåndtering af (2.1k points)
Ja den funktion vil jeg også være ked af at miste.

 

Karin O. Jørgensen

1 Svar

Hej Anne

Tak for dit indlæg

Dette er allerede muligt hvis du markere de bilag som skal kombineres og så klikker på det lille ikon der hedder kombiner

Du må endelig evt. komme tilbage til vores support, hvis du skal have hjælp til at finde det


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej

Jeg bruger også denne funktion under indscanning. og jeg kan godt se at man kan klikke og kombinerer i inbox.

Men hvordan ser jeg bilaget samtidig. er jeg nødt til at gå ind på hver enkelt, for at se dem, og efterfølgende samle eller dele dem ?

Vh Susanne

Tak for hurtigt svar Susan. Dejligt, at det fortsat kan lade sig gøre at kombinere bilag :-)

Ikonet for Kombinér træder først frem (med tekst), efter man markerer mindst 2 bilag, så derfor fik jeg ikke øje på det.

Med venlig hilsen
Anne Bjørnsten
A B Consult - Regnskabsassistance

 www.a-b-consult.dk