Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Sortering på kategorier i Inbox.

0
Hej. Jeg kunne rigtigt godt tænke mig, at man kunne sortere kategorierne i Inbox i alfabetisk orden, som man kan med de bilag, der ligger i de forskellige kategorier. Hos dem af mine kunder, der kun har 3-4 kategorier, gør det ikke så meget, men for dem der måske har 30, så mangler der et nemt overblik. Også for revisorerne, som gerne vil have at jeg lægger bilag vedr. løn, årsoversigter, kreditor-kontoudtog osv. ind til dem i Inbox/Arkiv, så de nemt kan finde dem, når de laver årsregnskab.
i Forslag » Bilagshåndtering af (4.0k points)

2 Svar

Hej og tak for dit indlæg

Vi får rigtig mange gode indlæg fra vores kunder, så vi prioriterer dem som kommer flest kunder til gode.

Vi har umiddelbart ikke hørt til dit forslag før, men jeg vil rigtig gerne lige lade det stå i en måneds tid, for at se om andre kunder kunne have dette ønske, og så tage stilling til det herefter

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej igen

Jeg kan fortælle dig, at vi nu har sat dit forslag på listen til vores udviklere, så der skulle meget gerne være mulighed for at sortere på kategorier i fremtiden. Jeg kan dog desværre ikke give en tidshorisont, men bare så du er informeret.

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
TUSIND TAK :-):-)