Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Abonnementer

0
Hejsa

Jeg vil gerne foreslå, at der bliver mulighed for at tilvælge et bestemt faktura layout ved oprettelse af en abonnement kørsel. Lige nu vælger den standard, men når man har kunder, hvor det er nødvendigt med flere layout, så skal jeg alligevel ind og tilrette samtlige i kørslen, og så går det smarte faktisk lidt af det:-) Hvis jeg skal uddybe skal i være velkommen til at kontakte mig.
i Forslag » Dimension (afdelinger) af (120 points)

1 Svar

Hej Tenna

Tak for dit indlæg.

Jeg skal lige høre dig, om du allerede har sat det rigtige layout op inde på selve kunden inden du kører abonnement kørslen ?

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan

 

Jeg har brug for et ganske almindeligt layout på mine kunder, da de faktureres hele tiden for service og rengøring, og så har jeg 4 gange i kvartalet brug for at der er et layout inkl. Moms (ejerafregning af lejeindtægter) så jeg kan ikke rette på kundeniveau eller de andre. Der er ingen mulighed for dette, så pt. Er det manuel rettelse af 4 * 160 fakturaer, og det kunne jeg godt tænke mig kunne komme en ændring på.
Hej igen Tenna og tak for din hurtige tilbagemelding

Jeg skal lige være helt sikker på, hvad det er du har brug for.

Er det fordi du hver måned fakturere disse kunder for service og rengøring og så du 4 gange om året har brug for at ændre det normale layout på disse kunder ?
Ja, det er korrekt. Og kundenumre er lejllighedsnumre, så kan ikke blot kopiere dem og oprette på ny
Hej igen Tenna

Nu er jeg lidt forvirret, men det er nok mig der misforstår et eller andet.

Hvorfor vil du kopiere kunde numrene ?