Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Savner den nemme visning af bilag (fra Ubehandlede) i Inbox

+1
Jeg er begyndt at bruge Inbox, og jeg mangler rigtig meget det hurtige visuelle overblik over ubehandlede bilag, som der er/var i Ubehandlede i Indscanningsmodluet. Den der inbox, jeg har nu med pdf'ernes navne, som primær genkendelse er meget mere besværlig at arbejde med, da pdf'erne jo ofte har nogle meget komplicerede navne. Nu skal jeg vælge bilagene enkeltvis, hvis jeg vil se dem, i stedet for før, hvor jeg bare hurtigt kunne scrollet op og ned og finde det bilag, jeg skulle bruge.

Kommer den funktion, eller er det evt. bare mig, der er dum og ikke kan finde den?

Mvh Sanne
i Forslag » Bilagshåndtering af (210 points)

1 Svar

hej Sanne

Tak for din input. Jeg vil starte med at slå fast at du ikke er dum, heller ikke hvis funktionen havde været der og du ikke kunne finde den :)

Inbox er helt rigtig designet anderledes på en del punkter. Så man skal måske tilpasse sit arbejdsflow en smule for at få det optimale ud af inboxen.

Hvordan arbejder du? Du siger at du kigger efter et bestemt bilag du skal bruge. Så du gennemgår som udgangspunkt ikke hele stakken og bogfører dem løbende, men i en bestemt rækkefølge? Kan du uddybe dit flow, for så kan jeg måske give nogle gode tip til at få det bedste ud af inboxen.

Når du søger et bestemt bilag kan du lade musen gliden ned over lup ikonerne på oversigten, så vil du få hvert bilag vist - ikke i fuld størrelse men som regel stort nok til at identificere et bilag man søger efter.

Har du deltaget i vores onlinekursus om indscanning og smart inbox hvor flowet gennemgås? Hvis ikke, vil jeg absolut anbefale det - du kan tilmelde dig her.

Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Jeg har ændret mit workflow lidt ud fra dit svar, så nu fungerer det fint nok.
Det lyder godt :) Håber du bliver rigtig glad for at bruge det når du har vænnet dig til det nye workflow :)

mvh Tabita