Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tilbud og Projektstyring

0
I forbindelse med oprettelse af tilbud, vil det være genialt hvis man kan bygge det som projektstyring og generere projekt herfra når tilbuddet er accpteret af kunden, og at selv om man i projektstyring har specificeret alt ud, at det ikke behøver stå udspecificeret i tilbuddet.

 

Håber det kan lade sig gøre over tid at det kommer på så man kan følge tilbud og projekt fra vugge til grav!

Med venlig hilsen

Anita Julius
i Forslag » Salg af (120 points)

1 Svar

Hej Anita, 

Mange tak for dit forslag.

Jeg kan godt se, hvad du mener i forhold til, at et tilbud kan konverteres til et projekt, når det er accepteret af en kunde.
Jeg vil dog lige høre ind til selve konverteringen. 

Når du starter med tilbuddet - er der så nogle til vedrørende projekt, som allerede skal tastes ind her? 
Hvad skal evt. udfyldes ved konvertering? 
Er der ting som skal ikke flyttes med - i så fald, hvilke? 

Er der ting vi skal være opmærksomheden i forhold til fakturering, når nu der er et tilbud bag?
Hvordan med tid og omkostninger i projektmodulet - vil der  være krav til det på baggrund af projektet? 

Og ellers helt generelt, hvordan det skal laves. Der er en del ubekendte i det du beskriver her, men jeg kan godt se det overordnet flow du gerne vil arbejde med.

Jeg ved godt jeg har spurgt en del ind og hvis det allerede fungerer som det skal i dag, så siger du bare det. Jeg vil bare gerne være helt sikker på, hvilke opgave vi står overfor.

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)