forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Scanning

0
Jeg har en kunde som bruger E-conomic med scanningsmodulet.

Aftalen er at kunden scanner og sender alle bilag ind til E-conomic.

Vi indhenter så bankposter og hægter de bilag på som ligger i "ubehandlede".

Vi har så sendt kunden en lang liste over bilag som IKKE var sendt ind til E-conomic, men det viste sig at kunden HAVDE sendt disse ind, men pga forkert format, størrelse på fil osv. var alle disse bilag endt som fejl.....

Mit forslag er at når kunden sender en mail til e-conomic og denne ikke bliver registreret i "ubehandlet" så SKAL der komme en svar mail retur til kunden om det feks. er et forkert format eller størrelse m.v.

Kunden var i den tro, at han havde sendt alle bilag helt korrekt.
spurgt 2 Dec i Forslag » Indscanning af Dorte Kristensen (120 points)

1 Svar

Hej Dorte

Tak for din input.
Det er altid træls at når man skal efterlyse bilag - især når det så viser sig at de er sendt men afvist.

Grunden til at vi har lavet mappen til afviste bilag er præcis for at man opdager når de er sendt men ikke modtaget korrekt, så umiddelbart er det ikke planen at lave et autosvar på mails der indeholder filer i forkert format.

Jeg vil dog lade dit forslag ligge i nogle uger for at se hvor mange andre brugere der efterspørger dette og hvis behovet er meget stort må vi se om det er noget vi har mulighed for at udvikle i fremtiden.

Venlig hilsen/Best regards

 

Tabita Edith Lorenzen

Wow Hero & TopGun, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 2 Dec Forslag af Tabita TopGun (9,880 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”