Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Scanning

0
Jeg har en kunde som bruger E-conomic med scanningsmodulet.

Aftalen er at kunden scanner og sender alle bilag ind til E-conomic.

Vi indhenter så bankposter og hægter de bilag på som ligger i "ubehandlede".

Vi har så sendt kunden en lang liste over bilag som IKKE var sendt ind til E-conomic, men det viste sig at kunden HAVDE sendt disse ind, men pga forkert format, størrelse på fil osv. var alle disse bilag endt som fejl.....

Mit forslag er at når kunden sender en mail til e-conomic og denne ikke bliver registreret i "ubehandlet" så SKAL der komme en svar mail retur til kunden om det feks. er et forkert format eller størrelse m.v.

Kunden var i den tro, at han havde sendt alle bilag helt korrekt.
i Forslag » Bilagshåndtering af (140 points)

2 Svar

Hej Dorte

Tak for din input.
Det er altid træls at når man skal efterlyse bilag - især når det så viser sig at de er sendt men afvist.

Grunden til at vi har lavet mappen til afviste bilag er præcis for at man opdager når de er sendt men ikke modtaget korrekt, så umiddelbart er det ikke planen at lave et autosvar på mails der indeholder filer i forkert format.

Jeg vil dog lade dit forslag ligge i nogle uger for at se hvor mange andre brugere der efterspørger dette og hvis behovet er meget stort må vi se om det er noget vi har mulighed for at udvikle i fremtiden.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej igen Dorte

Dit forslag har nu ligget i knap 2 mdr og da ingen andre brugere har givet udtryk for samme behov går vi ikke videre med dit forslag i denne omgang :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)