Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Periodisering på faktura

+11
Hej

Jeg har nogle kunder hvor det ofte er alle linier på en faktura der skal periodiseres, derfor ville det være helt fantastisk hvis man kunne vælge periodisering på hele fakturaen, i stedet for kun pr linie. Det ville spare en del tid i indtastningen.
i Forslag » Salg af (360 points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

Hej Lone

Tak for dit indlæg.

Umiddelbart kan jeg godt se ideen, hvis man har rigtig mange linjer på den faktura der skal periodiseres. Foreløbig vil jeg lige lade dit indlæg stå her i en måneds tid, for at se om det er noget vores andre kunder eventuelt behøver.

Du hører fra mig og rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej igen Lone

Dit indlæg har nu stået åbent i et par måneder og umiddelbart ser det ikke ud til, at der er stemmer/kommentarer fra andre kunder på det

Vi får rigtig mange gode indlæg fra vores kunder, så vi prioriterer dem som kommer flest kunder til gode.

Derfor må jeg desværre afvise dit indlæg i denne omgang

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej

Jeg ser desværre først Lones forespørgsel nu, men tilslutter mig præcis samme ønske på vegne af en kunde, som bruger alt for lang tid på netop at periodisere hver linje på debitorfakturaer.

Vh/Charlotte
Hej igen Lone

Jeg har vendt dit forslag med nogle forskellige personer nu, og vi kan godt se, at ideen med at periodisere hele fakturaen istedet for de enkelte fakturalinjer er god. Jeg har derfor sat dit foreslag til overvejelse.

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)