Hej Tabita
Ikke på fakturaen nødvendigvis, hos os fremgår deres alderskategori af selve varen(medlemsskabet), så det er ikke nødvendigt.
Men som sagt, vores medlemsskaber er f.eks. 0-14 år, 15-29 år, 30-65, og 65+.
Det kunne være meget rart hvis der var en fødselsdato på kunden, så vi kan se hvornår vedkommende skal op i næste kategori af medlemsskab, da det også er sådan vi trækker lister, hvis vi f.eks. har et tilbyd/event, der kun vedkommer de 15-29 årige, så er det ærgeligt at få mails tilbage alá "Jeg er altså 30, osv.
Dem der brokker sig er sjovt nok dem der skulle have betalt mindre, aldrig dem der skulle have betalt mere
Der er sikkert mange af jeres kunder der kunne bruge det til f.eks. studierabatter eller andet :)
Det skal s lige siges, vi har fundet et glimrende CRM-modul sideløbende nu, siden jeg stillede forslaget, det er bare ærgelige penge oven i, og arbejdstid vi hellere ville have haft i e-conomics :)
Jeg fik et tilbud af nogen der kunne udvikle sådan et felt til vores navision - 56.000!! Så nej tak