Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for ændring af rækkefølge på indscanningskategorier

0

Kunne I ikke overveje at lave det sådan, at man selv kan vælge rækkefølgen på
sine indscanningskategorier i dropdwn-menuen i “Ubehandlede”. Det er lidt
frustrerende, at de nyeste altid ligger nederst, når nu de nyeste faktisk ofte
er dem, jeg bruger mest lige nu. Jeg laver nemlig en ny kategori hvert år, hvor
jeg samler relevante bilag det år, og når jeg så samtidig har flere kategorier
udover det, som ikke gælder konkrekte år, så ville det altså være rart selv at
kunne vælge rækkefølgen, ligesom jeg kan ved kassekladder.

i Forslag » Bilagshåndtering af (210 points)

2 Svar

Hej med dig 

Tak for dit feedback.

Jeg må desværre skuffe dig med at vi ikke komme til at lave forbedringer/ændringer i menuen Indscanning, da den på længere sigt udfases og helt erstattet af inboxen.

I inboxen kan man nemt flytte til kategorierne med drag and drop.

Du kan evt. tømme de øverste kategorier for bilag og så omdøbe den øverste kategorie til det nyeste år - så er det kun én gang om året du skal lave denne manøvre og så sparer du tid resten af året :) og hvis du åbner inboxen kan du nemt flytte alle bilag fra en kategori til en ny der ligger nederst :)

Jeg håber at dette fif kan gøre dit arbejde lidt nemmere.

Jeg vil samtidig anbefale at du deltager i vores gratis onlinekursus om Indscanning og Smart inbox så du kan så hvordan man nemt arbejder med inboxen - måske kunne du også blive glad for det workflow.

Forslag af 🔒 (55.9k points)

hej med dig

Glædeligt nyt!

Nu kan man i inbox klikke på kategorierne og flytte dem op eller ned så man selv vælger rækkefølgen på kategorierne :)

Jeg håber du bliver glad for den løsning.

Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita.

Det er rigtig fint. Men jeg kan faktisk ikke få det til at virke. Jeg kan godt trykke på flyt op (og på nogle af dem kan jeg også trykke på flyt ned), men der sker ikke noget.

Mvh Sanne
hej Sanne

Tak fordi du skriver - virker det stadig ikke? så må du meget gerne tage fat i supporten på chat eller telefon så vi kan finde ud af hvad der driller hos dig :)

mvh Tabita