Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Inbox - mange "gamle" fejl er endnu ikke rettet

+1
Hej E-conomic programmører.

Det er godt nok mystisk, at de fejl som Inbox havde i starten hvor vi købte modulet og lige skulle igang, det har den stadig, blev inden køb informeret om hvor god og interaktiv intelligens der lærte efterhånden som data kom igennem Inbox - det må jeg bare konstaterer IKKE er rigtig, den lærer ikke en dyt, det bliver nærmest ringere efterhånden, og når man så får at vide af chatten, at der er lavet en opdatering, så er der sjovt nok rettet nogen fejl, men så er nogle af de helt gamle fejl kommet igen = vi kører altså i ring. Tag dog en kopi og læg ændringerne oveni, og få så gennemtestet at alle de gamle ting stadig virker - INDEN I losser den nye opdaterede version ud til os alle sammen som brugere - hvis ikke jeg var gråhåret, ja så blev jeg det bare endnu mere efter at have fået INBOX!!!! Ser frem til at I på et tidspunkt faktisk får programmet til at "aflæse rigtigt - så som dato, fakturanr., kreditor, moms, beløb, og disse forskellige felter skiftes lidt til om de virker eller de ikke virker og det er ikke sådan at når problematikken er løst, at så er det løst fremover - nej det kan sagtens komme tilbage, mærkeligt !!!!!!!!!
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (230 points)

1 Svar

hej Marlene

Tak for dit input. Det er helt korrekt at vi har haft nogle tekniske udfordringer med Smart Inbox her i efteråret.

Når det så er sagt kan jeg se du sidder inde med forkert info, enten pga, misforståelser eller miskommunikation.

Smart Inbox bliver IKKE gradvist bedre til at AFLÆSE dokumenterne. Der er en aflæsningsgrad på 60-65%.

Det der gradvist forbedres gennem genkendelse er autoforslag - altså den den hvor e-conomic vil komme med forslag til hvilken konto posteringen skal bogføres på. Det sker på baggrund af de konti du typisk vælger på lignende posteringer.

Hvis du nu oplever at aflæsningen ikke får det hele med, så kan et trick være at trykke på F5 inden du går ind på bilaget, så gøres aflæsningen færdig før det "forstyrres" af at du klikker på det.

Lad mig høre om det lille cowboytrick gør oplevelsen med Smart Inbox bedre.

Har du taget dig tid til at deltage i vores gratis onlinekursus om Smart Inbox, så du lærer de bedste tricks at kende? Ellers vil jeg varmt anbefale det.
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)