Hej E-conomic programmører.
Det er godt nok mystisk, at de fejl som Inbox havde i starten hvor vi købte modulet og lige skulle igang, det har den stadig, blev inden køb informeret om hvor god og interaktiv intelligens der lærte efterhånden som data kom igennem Inbox - det må jeg bare konstaterer IKKE er rigtig, den lærer ikke en dyt, det bliver nærmest ringere efterhånden, og når man så får at vide af chatten, at der er lavet en opdatering, så er der sjovt nok rettet nogen fejl, men så er nogle af de helt gamle fejl kommet igen = vi kører altså i ring. Tag dog en kopi og læg ændringerne oveni, og få så gennemtestet at alle de gamle ting stadig virker - INDEN I losser den nye opdaterede version ud til os alle sammen som brugere - hvis ikke jeg var gråhåret, ja så blev jeg det bare endnu mere efter at have fået INBOX!!!! Ser frem til at I på et tidspunkt faktisk får programmet til at "aflæse rigtigt - så som dato, fakturanr., kreditor, moms, beløb, og disse forskellige felter skiftes lidt til om de virker eller de ikke virker og det er ikke sådan at når problematikken er løst, at så er det løst fremover - nej det kan sagtens komme tilbage, mærkeligt !!!!!!!!!