forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Ekstra finesse på auto-forslag

0

Hej. 

Er vild med auto-forslag og bruger det på alle mine kunder - tak for det! 

Men det kunne være rigtig rart, når nu jeg har brugt så meget tid på at "lære systemet", hvad der skal bogføres hvor, at den også liiige tog dimensionen/afdelingen med wink Så behøver jeg ikke at skulle ind på hver eneste post alligevel, når nu auto-forslag funktionen virker så godt ellers. 

Hilsen Christian 

spurgt 5 Nov i Forslag » Dimension af CL Accounting (1,110 points)

1 Svar

Hej Christian og tak for dit forslag,

Jeg kan sagtens se ideen i dit forslag. Som udgangspunkt er det en svær øvelse at få med, da vi skal sætte en helt ny læring op. Samtidigt vil jeg også sige, at det er muligt og derfor vil jeg lige lade dit indlæg ligge herinde i et par uger, så vi kan se, hvor mange andre brugere, der også ønsker denne mulighed smiley

Når det er sagt, så vil jeg gøre opmærksom på, at det er muligt at sætte en fast afdeling på en kassekladde. Det vil betyde, at alle posteringer i en bestemt kladde vil blive dannet med en fast afdeling. Jeg ved ikke om det setup kan gøre noget for dig, men i så fald kan du allerede fra start bestemme at alle posteringer overført til 'kassekladde x' vil få 'afdeling n' samt alle posteringer til 'kassekladde y' vil får 'afdeling n1'. 
Det sættes op på den enkelte kladde.

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til det, så må du endelig sige til. Ellers vender jeg tilbage om et par uger.

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 11 Nov Forslag af Jesper Mieritz (86,410 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”