Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ekstra finesse på auto-forslag

0

Hej. 

Er vild med auto-forslag og bruger det på alle mine kunder - tak for det! 

Men det kunne være rigtig rart, når nu jeg har brugt så meget tid på at "lære systemet", hvad der skal bogføres hvor, at den også liiige tog dimensionen/afdelingen med wink Så behøver jeg ikke at skulle ind på hver eneste post alligevel, når nu auto-forslag funktionen virker så godt ellers. 

Hilsen Christian 

i Forslag » Dimension (afdelinger) af (1.9k points)

1 Svar

Hej Christian og tak for dit forslag,

Jeg kan sagtens se ideen i dit forslag. Som udgangspunkt er det en svær øvelse at få med, da vi skal sætte en helt ny læring op. Samtidigt vil jeg også sige, at det er muligt og derfor vil jeg lige lade dit indlæg ligge herinde i et par uger, så vi kan se, hvor mange andre brugere, der også ønsker denne mulighed smiley

Når det er sagt, så vil jeg gøre opmærksom på, at det er muligt at sætte en fast afdeling på en kassekladde. Det vil betyde, at alle posteringer i en bestemt kladde vil blive dannet med en fast afdeling. Jeg ved ikke om det setup kan gøre noget for dig, men i så fald kan du allerede fra start bestemme at alle posteringer overført til 'kassekladde x' vil få 'afdeling n' samt alle posteringer til 'kassekladde y' vil får 'afdeling n1'. 
Det sættes op på den enkelte kladde.

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til det, så må du endelig sige til. Ellers vender jeg tilbage om et par uger.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)