Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ekstra linjer oprettes ved abonnementskørsel

0

Hej,

Vi er gået i gang med at bruge abonnement modulet for at spare en masse tid når vi fakturere vores kunder for de samme produkter månedligt.

Vi har lavet vores første kørsel, men når vi har mere end 1 produkt, kommer der automatisk en ekstra linje imellem hvert produkt - Kan det laves sådan at den ikke kommer med den ekstra linje, da vi ikke synes at det ser så godt ud på en faktura, og helst vil undgå at skulle slette disse manuelt :) 

Se vedhæftede billede: 

i Spørgsmål » Dimension (afdelinger) af (120 points)

2 Svar

hej Martin

Du oplever at når Ihar mere end et produkt op abonnementet så oprettes produkterne med mellemrum mellem linjerne?

De forskellige produkter er de på sammen abonnement, eller er det flere abonnementer du samlet på én faktura?

Hvis det er det sidste vil du ikke kunne undgå en ekstra linje, hvis produkterne er tilknyttet sammen  abonnement skal der ikke være mellemrum mellem produkterne.

Så lad mig høre fra dig igen, så vi kan se om du har en bug eller om du blot opretter dine produkter som hvert sit abonnement.
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita,

Tak for din tilbagemelding.

Vi har oprettet flere abb. men der er kun 1 produkt på hvert abb.
Når vi laver en abb. kørsel kan det godt være at samme kunde er på flere af abb. og derved får vi flere produkter på en faktura. Det er der hvor der kommer mellemrum.
Giver det mening for dig? :)
hej igen

Ja det var præcis om jeg nok tænkte.

Jeg kan godt lade dit forslag ligge nogle uger for at se hvor stor tilslutning dit ønske har fra andre brugere og hvis der er mange der har samme behov som dig, så må vi se om det er noget vi kan ændre :)

mvh Tabita
hej igen Martin

Nu har dit forslag ligger på Forum i over en måned uden kommentarer eller stemmer fra andre brugere, så vi vurderer derfor at der ikke er et tilstrækkeligt stor behov for dette til at vi kan afsætte ressourcer til at lave ændringen.

Jeg håber at du kan leve med de ekstra linjer, ellers må du overveje at ændre din abonnementsstruktur, så alle varer er knyttet til samme abonnement.
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita,

Det er helt fint, det kunne jo være at der var nogle der havde samme udfordring :D
Rigtig glædelig jul og godt nytår til dig.
hej igen Martin

Ja det er så fint at du skriver med dit input og hvis en overvejende del af vores abonnementsbrugere havde haft samme udfordring som dig havde vi selvfølgelig været nødt til at overveje om det skulle ændres.

Skriv endelig en anden gang du oplever noget som er uhensigtsmæssigt eller som blot kunne være en ny og god ide :)

mvh Tabita