Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Registrering af bogførte vares kostpriser

0
Jeg har et ønske om at I anvender sidste kostpris i forbindelse med varekortet og uden man nødvendigvis skal have nogle af de produkter på lager.

Det vil også slå igennem når man laver tilbud og ordrer og kan se hvad man har i avance på de pågældende sager.

Hvorfor er der ingen kostpriser på vareoversigten (de senest bogførte) hvis man har fået leveret produktet før og har bogført en købsfaktura. Det kan ikke være rigtigt at man manuelt skal sætte kostpriser ind.
i Forslag » Lagerstyring af (210 points)

1 Svar

Hej Ulrich

Tak for dit indlæg. E-conomic operere med det vi kalder gennemsnitlige kostpriser og der er desværre ingen planer om umiddelbart at ændre dette i fremtiden, så jeg må desværre afvise dit forslag

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)

Jeg har et ønske om at I anvender sidste kostpris i forbindelse med varekortet og uden man nødvendigvis skal have nogle af de produkter på lager.

Det vil også slå igennem når man laver tilbud og ordrer og kan se hvad man har i avance på de pågældende sager.

Hvorfor er der ingen kostpriser på vareoversigten (de senest bogførte) hvis man har fået leveret produktet før og har bogført en købsfaktura. Det kan ikke være rigtigt at man manuelt skal sætte kostpriser ind.

Hej Susan, jeg har lige gentaget mit ønske. Det er ok at I anvender gennemsnitlig kostpris, men det jeg kunne tænke mig er at der er kost priser på varekortene også selvom man ikke har nogle af den pågældende vare på lager. Når man laver tilbud eller ordrer kan man ikke se avanceberegningen hvis ikke produktet er på lager. Så slår den igennem med 100% avance. I mange tilfælde er det ikke normalt at man har produktet på lager ved tilbudsgivning eller ved ordre.