Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Problemer med at overføre tid til fakturering

0
Jeg bruger projektstyring til registrering af tid, som bliver håndteret af Intempus.

Efter godkendelse af timer, ønsker jeg at viderefaktura mine timer. Men når jeg kommer til at skulle overføre tid til fakturering, kan jeg ikke vælge et varenr. at overføre mine registreringer på. Der kommer simpelthen ikke nogen varenr. liste frem, som om jeg slet ikke har nogen varer?

Jeg har oprettet varer under "Kunder -> Varer -> varer", og varegrupper er også udfyldt som standard.

Jeg kan til gengæld godt oprette en ny fakturalinje, og knytte en af mine varer til dér uden problemer.

Hvad gør jeg forkert?
i Spørgsmål » Projektstyring af (310 points)

1 Svar

Hej Rasmus

 

Det lyder meget underligt, at du kan vælge de timer du vil fakturere men ikke vælge et varenummer.

Det kan måske være noget cookies der driller, men hvis det ikke hjælper at slette cookies vil jeg anbefale at du kontakter supporten på 8820 4840 i tidsrummet 9-15 eller logger på chatten 9-18 så vi kan komme med ind og kigge på din opsætning for at se hvad der kunne drille :)
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)
Jeg har snakket med supporten, og fundet løsningen.

Det var fordi jeg i hver varegruppe havde sat hak i "medtag i projekter".

Kunne være I skulle indføre en "brug kun denne knap i tilfælde af..." før man klikker den til :)

Men det virker nu, så top dollar!

Godt I fandt en løsning Rasmus.

Jeg tror ikke vi kommer til at lave sådan en pop-up advarsel, men vi har en fin guide på e-copedia om hvad det betyder at medregne i projekter, den skal vi måske lave mere reklame for.

Ha' en god dag.

mvh Tabita

Men i den vejledning står der ikke at man så ikke kan overføre tid fra projekter. Så det skal I måske tilføje i artiklen

 

Mvh. Rasmus Carøe
Jeg skal nok give din feedback videre :)

 

mvh Tabita