Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




opdatering af layout

0
hej E-conomic

 

Jeg får et ønske om en layout-mulighed, hvor totalen fremgår på side et og alle varelinjer mv. fremkommer efterfølgende. (en slags "auto - bilag") Dette skyldes at vi begynder at importere varelinjer fra vores øvrige kanaler, som ofte vil genere en faktura på op til 10 sider. Kunderne vil meget gerne se total-beløbet først og ikke skal lede efter det.

Er dette en mulighed?

 

På forhånd tak
i Forslag » Salg af (220 points)

1 Svar

Hej og tak for dit indlæg

Du kan ændre dette i dit layout, hvis du går til salgsfanen og til venstre under opsætning og design og layout. Klik ude til højre på Skabeloner og under Faktura linjen klikker du til højre igen på Layout ikonet. Hvis du så ændre total beløbet til "første" i placeringen, så skulle totalen komme på første side, selv om du har 10 efterfølgende sider på din faktura.

Hvis det driller, så anbefaler jeg, at du kontakter vores support, da du så hurtigere får det løst

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan

 

Jeg har netop snakket med support adskillige gange :)

Jeg har en faktura på 10 sider

Hvis der vælges at skulle vise på "første" vises dette på siderne 1-9 og ikke 10 (bagside).

Jeg ville meget gerne at første side = vises på side 1 og bagside på 2-10. Jeg håber dette giver menning - det er nemlig ikke mulighed for dette på nuværende tidspunkt
Hej igen

Tak for din tilbagemelding. Jeg har været inde og teste lidt, og umiddelbart er det ikke noget der kan lade sig gøre, som du sikkert allerede har fået at vide, at vores supportere.

Jeg vil dog lige lade dit indlæg stå åbent lidt, for at høre om der evt. er flere ønsker fra vores kunder på netop dette.

Rigtig god dag til dig