Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Varetabel forbedninger

0
Hej

Vare tabellen kunne godt have to nye funktioner

1) Mulighed for at søge efter en vare som man ønsker at redigere .. Her skal man lede manuelt .

2) Mulighed for at vælge en eller flere valutaer fast .. Det er besværgeligt at jeg hvergang jeg skal i vare skal huske at vælge EUR .. at den ikke defalut kan sættes til dette .. Da alle mine varer er i EUR ..

 

MVh

Erik Gross JEnsen
i Spørgsmål » Lager af (280 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Erik

Tak for dit indlæg.

Hvis jeg forstår dig ret, så er disse muligheder allerede tilgængelige. Hvis du ønsker at søge på en vare i varekartoteket, så kan du søge i søgefeltet i øverste højre hjørne.

I forhold til valuta, så vælger du valutaen i det øjeblik du står i varefanen, så skulle valutaen være der permanent selv om du søger på et varenummer

Lad mig endelig vide, hvis jeg har misforstået dig.

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Spørgsmål af 🔒 (38.5k points)
Hej

Ja det med søge feltet havde jeg ikke lige set

Men valutaen viker jo ikke. Når jeg har valgt Euro er det rigtigt at så længe jeg er logget ind vil den forblive Euro, Men når jeg har logget ud og ind igen står den igen som DKK .. Det er det der er problemet ..

MVh

Erik
Hej igen Erik

Tak for dit tilbagesvar. Her er vi dog nødt til at tilgodese de kunder som ikke nødvendigvis ønsker at se det i EUR, så her er jeg desværre nødt til at afvise dit forslag om at kunne gemme den valuta man sidst har været logget ind på.

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Spørgsmål af 🔒 (38.5k points)