Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Emballage-, miljø- og punktafgifter

+2

Hej e-conomic

Er man den heldige bruger af e-conomic's lagersystem, kan man ved oprettelse af varer tillægge emballage- og miljøafgifter.

Desværre har man valgt en %-afgift ved miljøafgifter.
Da stort set alle punktafgifter i Danmark er kroner-øre afgifter, er muligheden for at anvende feltet "miljøafgift" til punktafgifter ikke til stede.

Det kan lade sig gøre at tilpasse e-conomic til punktafgifter, men det er både besværligt, uoverskueligt og uhensigtsmæssigt.
Jeg vil derfor foreslå, at feltet "miljøafgifter" ændres til "afgifter", og der gives mulighed for at vælge mellem %- og kroner-øre afgifter.
Naturligvis skal rapporten "Omsætningsstatistik" tilrettes til ovenstående.

Hellere i dag end i morgen 

Det er vel stort set  alle grossister, der har brug for denne løsning.

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Finn
e-consultic.dk

 

i Forslag » Lagerstyring af (10.5k points)

3 Svar

Hej Finn

Tak for dit indlæg.

Jeg kan godt se, at hvis de fleste punktafgifter i Danmark nu er i kroner-øre, så giver det rigtig god mening.

Jeg vil lige lade dit indlæg stå åbent her i ca. 14 dage, for at se andre kunders kommentarer og ønsker.

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej igen Finn

Jeg kan se at der er kommet tilbagemeldinger på dit forslag, så hvis det er tilfældet, at blandt andet miljøafgifter nu er et fast beløb, så kan jeg godt se, at det er noget vi burde tage op til overvejelse. Jeg har derfor markeret dit forslag som "overvejes"

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Det er en mega smart ide!! Jeg har vinafgift og det er en stør ønske at få denne m uglihed.
Hej Finn

Vi har haft dit forslag oppe til overvejelse og er kommet frem til, at hvis dette skulle ændres ville det påvirke de kunder som allerede har procenter på deres miljøafgifter

Jeg skal ikke afvise, at vi vil kigge på dette i fremtiden og evt. tilføje et ekstra felt til den faste afgift

God weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)