Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Nyt layout i INBOX

+2
Hej.

Vil gerne have den "gamle" INBOX tilbage, tak!! Det kræver jo nærmest en 40" skærm, hvis man skal kunne læse bilaget... at der er et forstørrelsesglas gør ikke sagen bedre... det giver blot mere arbejde med musen :-(

Det er en OMMER!!!
i Forslag » Bilagshåndtering af (140 points)
Jeg kunne ikke være mere enig!! Desuden gemmes forstørrelsen ikke, hvis man har skiftet imellem faner/vinduer, så blot endnu flere museklik :-(

2 Svar

Jeg kan absolut kun tilslutte mig dette, i det mindste kunne man få en mulighed for selv at vælge hvilket layout man har brug for.
Forslag af (190 points)
hejsa

Se mit indlæg nedenfor :)

mvh Tabita
hej med jer

Tak for al jeres feedback, vi er ved at overveje hvad vi kan gøre for at oplevelsen i den nye Smart inbox bliver bedre.

Indtil vi finder den optimale løsning vil jeg gerne dele et par fifs med jer.

1) når I er gået ind på første bilag kan man hoppe til næste bilag med "pil højre/venstre

2) når du holder musen på dokumentet forstørres det - du kan holde musen på dokumentet og navigere i felterne med tabulatoren så forsvinder zoom ikke

Jeg håber at dette gør oplevelsen lidt bedre og som sagt arbejder vi fortsat på at gøre Smart Inbox mere brugervenlig.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Det er meget fint, med dine fif, men det hjælper ikke noget på at overblikket total mangler, hvis ikke filnavnene er sigende, hvilket de sjældent er medmindre man omdøber dem, og det er ret tidskrævende.
hej igen

Jeg håber du har vænnet dig lidt til det nye look i Smart inbox og kan se fidusen i at navigere med piletasterne.

Et andet tip er at man i oversigtsbilledet holder musen hen på luppen så får man en lille preview af dokumentet.

mvh Tabita