Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Arkiv indscanning

0

Jeg bruger indscanningsarkivet til kontoudtog fra banken, og jeg har lavet en kategori for hver konto. Men det bliver mere og mere besværligt at finde det seneste kontoudtog, for e-conomic lægger det seneste i bunden og ikke i toppen, og så vidt jeg kan se, kan man ikke lave underkategorier. Så det kunne være rigtig rart, hvis man for  det første kunne vende rækkefølgen, og for det andet kunne lave underkategorier.

i Forslag » Bilagshåndtering af (220 points)

2 Svar

Hvis du bruger Bankafstemning i e-conmomic, har du så brug for et arkiv ved siden af?

Bankafstemning og elektronisk betaling er noget af det bedste i e-conomic, og det sparer mange timers arbejde!
Forslag af (26.5k points)
Det er rart at have et samlet udskrift for måneden, men især er tekstfeltet i bankafstemningen ikke er langt nok. Så jeg kan ikke indlæse bankkontoudtoget med meddelelser, men må gøre det uden. Og så skal jeg jo bruge meddelelserne fra bankkontoudtoget, for at få de informationer, jeg skal bruge. Så ja, jeg har brug for et arkiv ved siden af.

Mange andre steder i e-conomic kan man vende rækkefølgen, så det undrer mig egentlig, at man ikke kan det i arkivet.

Hej Lone og tak for dit forslag,

Jeg tror allerede du kan dette i dag. Se her: 

Dette billede er fra Inbox'en, som finde oppe til højre ved siden af søgefeltet. Her kan du sortere de enkelte kategorier efter blandt andet dato. Alle de bilag du allerede finder i indscanning vil også kunne findes her.

Hvordan vil det virke for dig?

Det skal lige siges, at jeg har det nye design og du derfor ikke med sikkerhed vil opleve dette endnu. Det er noget vi er begyndt at rulle ud i dag og vil forsætte med løbende at gøre. Derfor er det noget du vil få mulighed for inden længe. 

Spørg meget gerne ind, hvis der skulle være noget. Jeg vil dog vurdere, at dette løser lige præcis den udfordring du efterspørger smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)