Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Advarsel faktureringsdato

+5
Der burde være en anden kraftig farve på advarsels prompt når der faktureres, hvis fakturadato ikke er samme som dags dato etc

 

Den falder for meget ud i layout og ofte når man at fakturere/bogføre inden man opfatter der var et eller andet der stod i venstre hjørne
i Forslag » Salg af (170 points)
Jeg kunne også ønske mig denne funktion til ORDREBEKRÆFTELSER, da det er virkelig sjælden jeg sender ordrebekræftelsen samme dag, som jeg opretter den (skal lige have datoer fra delleverandørerne hjem før jeg kan sætte en leveringsdato på).

Vh Helle.

4 Svar

Helt enig!

Som jeg også skrev i et forslag for et par dage siden er det så irriterende at man skal tilbage for at ændre datoen, tilføj da lige en "dags dato" knap der opdater fakturadatoen til dags dato. Det mærkeligste er at knappen eksisterer når man bogfører fra listen af igangværende fakturaer og ikke inde når man bogfører direkte fra kladden...
Forslag af (420 points)

hejsa, 

jeg kan se du har fremsat samme ønske og fået svar af min kollega på dette indlæg.

Lad os se hvad øvrige bruger byder ind med og så kan vi tage stilling til forslaget ud fra den samlede feedback.

/Tabita

 

hej Kevin

Tak for din feedback.

Ja det er da virkelig træls, hvis man får sendt en faktura afsted med forkert dato på, så måske er det en god ide med en tydeligere advarsel.

Jeg lader dit forslag ligge et par uger, for at se om hvor mange andre brugere der har samme ønske som dig, før jeg tager endeligt stilling til din forespørgsel.

Rigtig god weekend.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej igen :)

Jeg kan se at dit forslag har fået nogle stemmer, så jeg vil gerne tage det med videre og se om det er noget vi kan forbedre inden for rammerne af vores overordnede design :)

Go sommer

Tabita
Forslag af 🔒 (55.9k points)

Hvordan går det med det her?

Jeg sidder og retter mange datoer på en uge, når vores system til timeregistrering opretter 150-200 fakturaer hver mandag. 

Dem kan jeg alligevel ikke nå at få ud af huset igen på en dagwink

hej igen

Vi modtager ca. 1500 forslag om året og kan slet ikke udføre dem alle, men jeg vil snarest muligt sammen med resten af Forum teamet gennemgå alle de forslag vi har markeret med "Overvejes" og derefter give dig en update :)

Igen vil jeg foreslå at du sender dine fakturaer fra oversigten i Igangværende for der kan du nemt ændre datoen til dagsdato :)

mvh Tabita
hej igen

Vi har desværre ikke haft mulighed for at gennemføre denne ændring på trods af dit ønske.

Jeg håber du kan bruge forslaget om at sende fakturaen fra Igangværende faktura hvor det netop er muligt at opdatere datoen til dags dato eller en anden dato man ønsker.

Dit input er altid værdsat og jeg håber du har lyst til at dele andre ideer med os i fremtiden.
Forslag af 🔒 (55.9k points)