forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Leverandørkontokort med afdeling

0
Hej, jeg vil gerne foreslå, at der ved udskrift af leverandørkontokort bliver mulighed for at afgrænse og ikke mindst se afdelinger. Vi har en del leverandører som ikke kan oprette én kunde med flere leveringsadresser. Det betyder vi får et kundenummer hos dem pr. leverings adresse. Vi har derimod kun oprettet leverandøren én gang og det giver lidt ekstra bøvl, når vi afstemmer leverandørsaldoen. Mvh. René
spurgt 3 Jul i Forslag » Dimension af RTK (120 points)

1 Svar

Hej René,

Mange tak for dit forslag. :-)

Jeg kan godt se, at det kan være lidt bøvlet at håndtere mange afdelinger med kun en leverandør og tænker derfor på om det kan undgås ved evt. at oprette leverandørerne enkeltvis, evt. Leverandør 1 - Esbjerg, Leverandør 2 - København, Leverandør 3 - Odense, osv.

Også tildele dem allesammen til samme leverandørgruppe, med egen specifikke kreditorsamlekonto, da man bl.a. kan fordele på afdelinger under kontokort, men også kan fordele på leverandørgrupper under leverandørkontokort. :-)

Når det er sagt, så vil jeg selvfølgelig tage forslaget omkring afdelinger videre, men siden at der er mange udvikler ønsker, er det usikkert hvor højt det vil blive prioriteret.

Ovenstående løsning, kan dog sagtens fungere og du er meget velkommen til at skrive tilbage eller ringe, for yderligere forklaring af det. :-)

Igen, mange tak for dit forslag. :-)

Venlig hilsen/Best regards

 

Tobias Pinndal

Forum Expert, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 9 Jul Forslag af TobiasPinndal (1,740 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”