Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart inbox

+3
Kære E-conomic

Jeg er meget enig i kritikken af det nye layout af smart inbox.

1. Man savner et vindue til højre for det valgte element. Det gør elementerne i inbox mere uoverskueligt. Nu skal man 'tilbage' for at se næste element. Det fungerede meget bedre før. Jeg bruger nu generelt mere tid på at postere.

2. En anden ting er at elementer man selv sender fra app eller mail til inbox, ikke kommer frem før man har været i 'regnskab\ubehandlede'. Dette er en lille irriterende og tidskrævende ting, som også er ny.

Med venlig hilsen, Dan
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (250 points)

1 Svar

hej Dan

Tak for din feedback til vores opdatering af Smart Inbox.

Jeg har selv været med til at teste det nye layout og indtil man lærer det at kende så er det naturligt at savne det layout man kender. I det gamle layout kunne man dog også kun se ét bilag af gangen, det sammen kan du i det nye layout. Tricket du skal bruge er at skifte mellem bilagene med pil til højre. Så fungerer det på samme måde som i gammelt layout, hvor du blot skiftede med pil ned :)

Vi har dog en bug lige nu der gør at når man trykker Opret Postering så ryger man tilbage til oversigten i stedet for at fortsætte på næste bilag, det arbejder vi på at løse.

Ang. at bilag ikke kommer ind automatisk så er det en fejl vi lige er blevet opmærksomme på og vi arbejder i dette øjeblik på at løse dette også.
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)