Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Abonnement Særkostpris

0

Hej 

Abonnement særkostpris

Når jeg opretter et abonnement, vil det være rigtig godt at kunne sætte en særkostpris under “varer/ydelser” også unde kunde abonnement, under “varer/ydelser” og vælger et vare nummer skal det være muligt at kunne sætte særkostpris ind, lige som i har lavet til særpris (slagpris), som er godt tænkt, men mangler lige særkostpris.

Lige nu kommer kostprisen fra varen nummer,  og hvis man har forskellige kostpriser skal jeg oprette de mange forskellige varenumre for at håndtere dette, så vil det ikke være muligt at kunne trække en statistik om hvor mange vare man har solgt på gældende varer.

i Forslag » Dimension (afdelinger) af (390 points)

2 Svar

hej Jan

Tak for din forslag.

Jeg har dog brug for lidt mere input for at forstå hvornår det er aktuelt med en særkostpris?

I langt de fleste tilfælde er indkøbsprisen jo den samme uanset hvilken pris man vælger at sælge til og hvis der er tale om ydelser vil kostprisen være medarbejderens løn mm og den er også uændret uanset salgsprisen, men jeg overser nok noget siden du har dette forslag, så lad mig endelig høre hvad du har i tanke så jeg kan få et bedre overblik.
Forslag af 🔒 (55.9k points)

Hej Tabita

En kunde Spørger mig hvad en fiber løsning vil koste at levere og i drift pr md.,  her skal jeg så spørge min leverandør hvad koster prisen.

Et eksempel 
En kunde vil have en pris på 100 megabit internetforbindelse til en afdeling i København, og en pris på 100 megabit til en afdeling  i Vejle, men varen er den samme 100 megabit begge steder,  min leverandør vil ofte fordeler omkostningerne ud på månedsbasis, så oprettes prisen ikke bliver for dyrt.

Forslag af (390 points)
hej igen

Jeg kan godt se det giver mening i dit tilfælde med en særkostpris, det er dog en ret usædvanligt scenarie, så jeg har svært ved at se at den funktion kan komme vores samlede brugerbase tilgode.

Jeg vil dog gerne lade dit forslag ligge nogle uger, så vi kan se om andre kunder tilslutter sig dit ønske :)

God sommer fra Tabita