forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Faktura-pdf navngives efter sprogopsætning

+2
Man kan opsætte fakturaer til engelsk eller dansk som standard og der ligger allerede skabeloner på det hele.. men pdf-fakturaerne der sendes navngives alle med "faktura nr. x" uanset sprog. Uprofessionelt at navngive på dansk når resten er på engelsk, og ser mærkeligt ud for kunderne.

Dette kan kun omgås ved at man skifter brugerens sprog. Men det betyder
1) at hele brugerens sprog skifter, og så håber vi ellers at man er stærk nok i alle fagtermerne...
2) at man skal ind og skifte sprog imellem hver faktura, alt efter hvem man fakturerer till...
3) at man som administrator, skal skifte imellem sprog, alt efter, hvilken kunde man arbejder for (og fakturerer for).

Det ønskes, at fakturaen navngives, fx dynamisk, I dialogboksen, hvor man angiver brødtekst og emne - så man her angiver, hvad man ønsker navnet skal være - evt. med dynamiske felter.
spurgt 1 Jul i Forslag » Fakturalayout af ERPpartner (180 points)

1 Svar

Hej og tak for din gode forslag.

Vi har flere gange haft dette oppe til debat. Dit forslag om at man kan skrive det i dialogboksen er meget fint.

Jeg vil tage dit forslag med videre til vores featuresprint i september og så ser vi hvad den mest optimale løsning er så man kan få lidt mere indflydelse på hvad dokumenterne skal hedde.

Venlig hilsen/Best regards

 

Tabita Edith Lorenzen

Wow Hero & TopGun, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 5 Jul Forslag af Tabita TopGun (8,680 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”