Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mangler løsningsforslag til aldersfordelte kunder

0
Hej, håber på at få nogle gode bud.

Vi er en forening, og har derfor forskellige medlemsskaber, udover alm. kollektive.
Vi har lad os give som eksemepl, børn, unge og voksne, som skiller ved 14 år, 30 år, og 65 år så er man senior.
I navision opdaterede den automatisk alder når vi skulle opkræve kontingent.
Hvordan vil I mene jeg bedst gør det med economics? Vi har abbonnementsmodulet, og mit eget forslag er at putte folk derind, udregne hvornår de rykker op i næste aldersgruppe, og så sætte den til at ophøre der. Og så være vågen over for at nogen er ophørt.. Eller er vi over i nogle kundegrupper?

 

Andre forslag?
i Spørgsmål » Dimension (afdelinger) af (220 points)

1 Svar

Hej Joan

Tak for dit indlæg. Det er korrekt at vi ikke har noget redskab til at styre alder med, så jeg vil absolut tilslutte mig dit forslag om, at du laver flere abonnementer, så du har et abonnement til hver aldersgruppe og så bruge ophørsdatoen til at styre, hvornår de skal skifte til et andet abonnement.

For at se hvem der er ophørt kan du gå ind på Abonnementet - Abonnenter - Andre muligheder - Tidligere abonnenter. Så får du en liste over alle tidligere abonnementsopkrævninger og hvis du så sorterer på Ophørsdato så kan du se hvilke abonnenter der er ophørt og dermed skal flyttes til et nyt abonnement.

Ang. kundegrupper, så er det et ekstra styringsværktøj, du kan benytte, hvis du gerne vil trække statistik på kunder i forskellige aldersgrupper.

Så alt i alt er jeg enig i dine egne løsningsforslag og hvis der dukker flere spørgsmål op er du altid velkommen til at kontakte os i supporten på chat eller telefon.
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)