Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart inbox

0
Hej

Jeg har brugt Smart Inbox siden det blev lanceret og har længe været okay tilfreds med det.. Det har aldrig været perfekt til at læse bilagene. Den udfylder mange af felterne selv, men langt fra det hele.

Det er også fint med en ny opdatering.

Men jeg synes at den del med forstørrelses glasset på bilaget har slået lidt fejl. Det var bedre før, for der var zoomet mere ind på bilaget. Man kunne nemt rulle op og ned på billaget og se de oplysninger du skulle bruge. Nu er bilaget zoomet så meget ud, at du ikke kan læse det, uden at holde musen over det du skal se.. For mig virker funktionen ikke helt optimalt.

Jeg ville hellere have haft tilføjet at det var muligt at kopiere tal fra bilaget. Ligesom du kan i et almindeligt PDF dokument. Sådan at, når den ikke læser OCR-linjen selv, har man mulighed for manuelt at kopier tal fra bilaget og sætte den ind. Det ville lette mit arbejde ;).

I forhold til eksport af fil til bank, synes jeg på en eller anden måde at I skal prøve at tænke bank lukkedage ind. Sådan at man slipper for at skulle rette datoerne i netbanken, når filen er blevet uploadet.
i Forslag » Bilagshåndtering af (480 points)
Savner også det gamle + og - på bilaget, så snart man flytter musen hopper den tilbage så det ikke er muligt at læse det med småt, når man selv skal udfylde de manglende felter, som inboxen ikke har udfyldt

2 Svar

Hej Mikael og mange tak for din feedback. 

Jeg tager din feedback omkring zoom med videre og tager en snak med vores designere. Det er ikke garanti for, at vi ændrer det, men enhver feedback på nye tiltag fortjener at blive vendt, så vi får bygget det bedst muligt.

I forhold til OCR scanneren og kopiering af tal, så jeg lige nødt til at vende den med vores udviklere. Den skylder jeg et svar på. Jeg er i gang med at undersøge det.

I forhold til lukkedage, så er det super godt forslag, som vi allerede har undersøgt. Vi er begyndt at udvikle brugerforslag på en ny måde, hvor vi samler lidt til bunke og så udvikler så mange forslag som muligt henover to uger. Vi har lige været gennem første forsøg, hvor vi har udivklet over 30 forslag. Her vil dit forslag med bankdage komme med til næste gang. Mit udmiddelbare gæt er, at vi gør det igen til september. 

Hvis du er nysgerrig efter, hvad vi har lavet sidst, så kan du tage et kig her: https://forum.e-conomic.dk/seneste-opdateringer smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen Mikkel,

Vi arbejder i øjeblikket på en ny zoom løsning, som jeg håber kommer til at passe dig bedre.

I forhold til at kopiere direkte fra fakturaen, så er det ikke noget vi kommer til at tage med i denne omgang. 

Så halvvejs mod succes kom vi denne vej wink

Rigtig god dag! 

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)