Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Avanceret søgning i lager

+1
Hvor er det godt, at der kommet et avanceret søgefelt i kunder!

Jeg savner meget ofte det tilsvarende felt i lager så jeg kan udskille varer i den enkelt varegruppe

Arne Larsen-Ledet

Vinylen
i Forslag » Lagerstyring af (170 points)

2 Svar

Hej Vinylen smiley

Super fedt du har opdaget funktionen til avanceret søgning. 
Nu siger du, at du ønsker den i lager i forhold til varerne. Derfor vil jeg antage det er i oversigten af varerne under lager -> varer -> varer (eller salg -> varer - varer). Er en antagelse korrekt? 

I så fald, hvilke andre filteringer kunne være relevante? Nu nævner du selv varegruppe, men er der felter du savner? 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Ja det er i oversigten over varer, jeg savner muligheden for at udsøge den enkelte varegruppe.

Jeg har jævnligt brug for det i forbindelse med overførsel af varer til vore webshop.

 

Hilsen Arne
Forslag af (170 points)

Hej Arne, 

Mange tak for din opfølgning. 

Jeg kan sagtens forstå, hvad du gerne vil her. Husk du kan sortere på kolonnen for gruppen. Du får selvfølgelig også vist de andre varer længere nede, men på den måde har du alle de relevante i rækkefølge. 

Som det er lige nu, så er dette ikke et forslag vi har fået efterspurgt i høj nok grad til, at jeg vil se det som sandsynligt, at vi i fremtiden kommer til at kigge i denne retning. 

Når det er sagt, så vil vi i næste kvartal komme til at gennemgå forslag fra jer brugere og prøve to uger dedikeret til at udvikle alle jeres gode ideer. Hvis vi hører mere til forslaget her inden da, så kan det være, at dit forslag kommer højere op på listen. 

Rigtig god dag smiley