forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Abonnement med selvvalgte uger

0
Hej,

Jeg savner utroligt meget en fuktion under abonnement hvor man selv bestemmer hvor tit abonnementet skal gentages. Jeg har et akut behov for at kunne lave et abonnement til mine kunder som løber gentagende med
4, 8 eller 12 uger.

Kunne man ikke meget enkelt tilføje at kunderne selv kan indsætte et ugeantal for gentagelse af abonnementet?

Dette ville spare mig for meget tid administrationsmæssigt, da jeg ellers skal vedligeholde to systemer.

På forhånd tak.

Dennis
spurgt 7 Dec, 2010 i Forslag » Abonnement af dak (150 points)
status opdateret 19 Dec, 2012 af Sisse Hansen

4 Svar

Bedste svar
Hej,

Vi har nu tilføjet 4 og 8 uger til vores abonnementsmodul. Igen, skulle i have andre intervaller vi mangler, så skal i være meget velkommende.

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 4 Maj, 2011 Forslag af Steffen E (151,510 points)
valgt som bedste svar 6 Dec, 2012 af Hasse Lauridsen
Hej Dennis,

Så hvis jeg forstår dig ret så ønsker du at bruge antal uger, i steder for de intervaller der allerede findes.

1 måned, 2 måneder og et kvartal er altså ikke godt nok?

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 7 Dec, 2010 Forslag af Steffen E (151,510 points)
Hej Dennis

Det er et ganske relevant spørgsmål, og det er da ikke helt utænkeligt at vi laver det. Men vi bliver nød til hele tiden at afveje, hvad der er nemt med hvad er er fleksibelt.  Og den nuværende løsning giver den fornødne fleksibilitet, og er samtidigt nem at bruge.

Jeg vil ikke afvise at vi kan lave det sådan, at der bliver frit valg af antal uder, men det bliver så først i forbindelse med, at vi laver en generel renovering af abonnementsmodulet.
besvaret 17 Mar, 2011 Forslag af Martin Havemann (1,020 points)
Lige en ekstra kommentar.

Såfremt der er andre med samme ønske, må i meget gerne give jeres mening tilkende. Eventuelt om det skulle være et selvvalgt antal perioder, eller om det skulle være andre intervaller også?

Steffen Ekelund

besvaret 24 Mar, 2011 Forslag af Steffen E (151,510 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”