Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Note på vareleverandørfakturaer

0
Hej e-conomic

Det vil være rart for mig, at der kan skrives en note på VAREleverandørfakturaen på samme måde som når man bogfører i kassekladden. Jeg bruger notefeltet til at skrive om en faktura er godkendt til betaling, men skal altid vente med at bogføre vareleverandørfakturaen til den er godkendt til betaling, da jeg ellers ikke kan skrive det nogen steder.

Håber, at I vil se på mit forslag.

Vh Helle
i Forslag » Lagerstyring af (5.9k points)

1 Svar

Hej Helle

Tak for dit indlæg.

Det er allerede muligt at lave en note på en vareleverandørfaktura. Du kan tilføje den under Noter og tillæg når du står inde på vareleverandørfakturaen. Teksten vil komme med over på fakturaen

 


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan

Ja, men det betyder jo at jeg kun kan skrive GODKENDT på fakturaen, hvis den reelt set er godkendt.

Lige nu er min procedure sådan, at jeg i notefeltet lader det være tomt (eller skriver en kommentar vedr. manglende godkendelse). Når fakturaen så er godkendt af den, der har bestilt varen skriver jeg "GODKENDT" i feltet og kan så se på mine kommende betalinger, hvilke der må gå videre til banken.

Det var for at styre denne godkendelse uden at vente på at fakturaen først godkendes inden jeg kan bogføre den. :-)

/Helle
Hej igen Helle

Jeg kan nu fortælle, at vi er ved at opdatere vores Smart inbox så der kommer en godkendelses funktion ind her, som du kan bruge. Det er planlagt at det bliver tilgængeligt for alle kunder i slutningen af Juni.