Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tidsregistrering via app?

0
Hej e-conomic

Vi overvejer at overgå til at medarbejderne selv kan registrere deres timer på vores projekter (i stedet for at sende timesedlerne til mig, som så skal registrere dem), men jeg kan ikke se at app'en kan bruges til android - er det korrekt?

Eller findes der en app til android system, så de ikke behøver at bruge en pc (det har de nemlig ikke med når de arbejder, men har altid en tlf. med).

Vh Helle
lukket
i Spørgsmål » Projektstyring af (5.9k points)

1 Svar

 
Bedste svar

Hej Helle, 

Det er korrekt, at vi i dag ikke har en tidsregistrering app til Android. Det giver helt sikkert mening også at have den mulighed og det er også noget vi har lagt i vores planer. Lige nu har det lidt lange udsigter, da jeg kan se vores app team har en del andre og spændende projekter for 2019, så jeg tør ikke love dig, at det er noget du forvente i år. Det kan selvfølgelig virke lidt løst og langt fra hverdagen lige nu og her, men tidsapp til Android er noget der kommer i fremtiden. 

I forhold til andre løsninger, så kan det sagtens være, at der findes noget derude. I så fald, vil jeg helt klart opfordre andre brugere herinde på forum til at dele deres viden smiley

God weekend! 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
valgt som bedste svar af